Translate

Thursday, September 16, 2010

[ mencari cinta ]

haa..hamekk..tajuk buleh bikin megi keluar ikut idung [kalau tengah makan megi lah]..

bak kata mimin.."apalah erti raya tanpa kekasih disisi"
agak menghiris jiwa ye tuan-tuan stetment beliau..
mentang-mentang beliau tengah mengira sawit-sawit cinta dengan tunang tersayang.. [hahaha..pis no war mimin]

apesal aku menaip pasal mencari cinta. yee..sebab bulan tiga tahun depan anak sedara aku yang berumur 22tahun itu akan jadi raja sehari.. maksu dia???

sempat kot sambung misi mencari cinta yang gagal bulan ramadhan lepas..keh3..zul karipap, mimilk..mau join kah? wak ejam tak payah. dia dah ada bikmama. hahaha :P



p/s: kalau tak boleh nak sayang, cintakan diri sendiri...tak payah mimpi lah nak cintakan orang lain.

sapa sayang aku? cepat mengaku! hahaha ;P


eh..layan lagu la pulak..hehe

21 pengkomeng:

Mimie.Candy Cane said... Best Blogger Tips

ko rasa2kan..antara ko,aku ,manap ngan pak munawir [nama baru wak ejam] ,sape kawin dulu?

masih mencari2 cinta ni.pinjam bung raden ko!

zulfadzly said... Best Blogger Tips

betul tu kak munah..kite lanjutkan aje misi mencari chenta kite tu..wak ejam aka pak munawer dia mmg dah lanjut segala..jd biokan dia..

[runtuh la katil dia hempas badan lagi]

h a n i e said... Best Blogger Tips

mimilk:
harus la pak munawer tu weh..umor dh lanjut..rumah kata pergiiiiii..kubor kata mariiiii...kannn..




manap:
hahahah..dia kata dia guna katil besi. sebab tu suka hati dia saja nak hempas2 badan. lenkali kita boh paku payung pulak kat tilam dia tu..amecam manap??

zulfadzly said... Best Blogger Tips

kalau program bertaraf dunia kita tu jadi..bleh la nak bt dajey time tu..hahahhaha...

ezam said... Best Blogger Tips

ehem ehem ehem.......



orang2 baik2 mmg selalu dianiaya...mcm raudhah.....



*sambil menadah tangan..manakala muna sdg beryoga sambil menurun*

citahrudin said... Best Blogger Tips

nk sayang
tak nak
nk sayang
tak nak
nk sayang
tak nak
nk sayang
tak nak

aihh..susah rupanya buat pilihan nih..

keh3

**kalu tak syg, takdek lah ngikut smpi umah***

tasekM said... Best Blogger Tips

apa kata yu bercinta je dgn dak ardzmarn tu.... ai restu.

man, sila bertindak cepat.

ahaks.



.

mirachantek said... Best Blogger Tips

aku kasi kata2 kau pada nani lah...

GaDis CoMeL said... Best Blogger Tips

nak join gak misi mencari cinta nih kak cho

hamzah ian said... Best Blogger Tips

nape la entri ko sedih.. sob2..

frwls said... Best Blogger Tips

saya sayang semua koleksi resipi masakan saya

h a n i e said... Best Blogger Tips

manap:
bab buat dajey..serah ke mike kan...laju jekk..



pak munawer:
hahahaha....pantang di seru..muncul terus!



citah:
lg tambah sayang kalo ko dah terer masak gulai tempoyak..hahaha amecam??



kak taseeekkkkk:
hahahahaha...malu ai tauuuu XP




mira:
buleh2...bg dia motivasi sikit..




gc:
hang tak payah. hang misi cari tok kadi jek sudah..haha



hamzah:
sedih tang mana weh?? overdose lemang la ni..kan..kan..



caki:
bab makan..mmg ko sayang sgt kan..haha

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said... Best Blogger Tips

aku kan ada...napa g carik

kodok hijau the ghost writer said... Best Blogger Tips

mimin.."apalah erti raya tanpa kekasih disisi.. kesiannya ayat penerangan kat atas tu..

kenapa? kurang laku kat pasaran ke diri tu? hahahahahaha

oklah nanti kodok tolong masukkan awak dalam lelong dot com. mana tahu ..ada orang tawar harga tinggi boleh kodok dapat komisyen tinggi hahahaha

seyes saya sayang awak. :)

dari mulut kodok: cinta itu bukan untuk dicari tapi ia harus datang sendiri kerana cinta itu halimunan tak dilihat oleh mata kasar.

Im Single said... Best Blogger Tips

SELAMAT HARI RAYA!!! (raya kat blog)

hamzah ian said... Best Blogger Tips

oi hanie..

six.september =_= said... Best Blogger Tips

pesal cinta tak penah cari gua?

-•»Á®ÐZMÀ®Ñ«•- said... Best Blogger Tips

uhukss.. [tersedak keluar lengkuas dua inci ikut hidung] tasssss ko nie kan...


sebenarnya i.. erk saya sebenarnya..eh.. sebenarnya gua..

ishk.. nape tetiba gugup nih..



.

h a n i e said... Best Blogger Tips

samel:
selamat hari raya!!! jemaah vwm xde buat open house ke?? hahaha




hamzah:
oit hamzah!




six.september"
dia sesat tu. nt jumpa jugak la dengan lu..haha

h a n i e said... Best Blogger Tips

ardzmarn:
hahahahaha cilake!

Shukri Mohd Ali said... Best Blogger Tips

misi mencari cinta? nak join! =D