Translate

Monday, September 20, 2010

[ wajah rahsia hati ]

bak taipan Fedtri Yahya dekat fesbuk:

Wajahmu yang sebenar terserlah ketika tidur. Hipokrasi tidak terjadi ketika tidur.


haaa...korang jangan nak skodeng time aku tido pulak. sebab sah-sah lah aku akan nampak sangat comel! hahahaha...






p/s: berdebar dalam menghitung detik pertambahan umur minggu depan. apekah?

22 pengkomeng:

enassempoi said... Best Blogger Tips

minggu depan ko jd lebih tua dari aku ek??? bagus2.. sebab time tu le aku akan jadi lebih muda dari ko...

hahahahahhahaa...

citahrudin said... Best Blogger Tips

dan menjawab panggilan telefon semasa tidur ialah perkara yang dem!!

ayat luar alam pun buleh keluar..dem!!!

alien said... Best Blogger Tips

tidor pakai helmet pulpess rr
tade org leh perasan
kekeke

kodok hijau the ghost writer said... Best Blogger Tips

mesti nak mimpi basah tu hahahahhaa

GaDis CoMeL said... Best Blogger Tips

haha.

kak cho makin gatai apabila usia makin menganjak ke angka 30. haha.

larikkkkkkkkkkkkkkk

GaDis CoMeL said... Best Blogger Tips

haha.

kak cho makin gatai apabila usia makin menganjak ke angka 30. haha.

larikkkkkkkkkkkkkkk

GaDis CoMeL said... Best Blogger Tips

aippp.. pesal komen aku keluar 2 kali nih? hohoh. malas arr aku nak delete. haha.

frwls said... Best Blogger Tips

baiklah. saya tak akan mengintai lagi

h a n i e said... Best Blogger Tips

ena:
hahahahah..tp aku tetap menten swit sebentin..hahahaha



citah:
itu kes mengigau!! hahaha



alien:
nanti mati lemas pulak..mcm mana? :P




kodok:
bongok tau kodokkkkkkk!! hahaha



gc:
ni skrg ni sape yang gatai sebenarnya?? haaa...

hahahaha..keji gile lu kan..

h a n i e said... Best Blogger Tips

caki:
err..tiba2 rasa ternoda...ahahahaha

azman jantan said... Best Blogger Tips

welcome to 35 club.....




**nyurukkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk**

h a n i e said... Best Blogger Tips

wak ejambek!!

hellloooo...ai 30 pun belom okeh...baru nak masuk 21..lain lah yu..dah kertu..hikss





psstt..yu jantan ke? hahahah

❀aRaBeLLa❀ said... Best Blogger Tips

motip nak kasi hint bagi hadiah ke ape ni? hahaha

h a n i e said... Best Blogger Tips

cieyla:
haaa..aku nk adiah dr landen yek.. haha

Shukri Mohd Ali said... Best Blogger Tips

saya ada masalah mendail nombor yang tidak dikenali semasa tidur. apakah?

tasekM said... Best Blogger Tips

makin matang tu. sila bangga.



.

six.september =_= said... Best Blogger Tips

sorang junior aku tido sambil tersenyum

Heidi Shafiq said... Best Blogger Tips

ko skodeng aku tidur tu bleh pulak! hish!

Ann said... Best Blogger Tips

jd 'misi' kene dipergiatkan..hehe

-•»Á®ÐZMÀ®Ñ«•- said... Best Blogger Tips

gua tertidur masa nak komen kat sini tadi.. nasib baik tak der orang nampak..

Ju Asu Ra said... Best Blogger Tips

errr....aku tido ganas, errr apa makna plak?

GRuNGe said... Best Blogger Tips

Wakakaka. Kalau orang skodeng aku time tidur, konpim aku tak sedo. Konpim juga buruk keadaan aku masa tu.